"Strategii de piata in perioade de incertitudine. Perspectiva FMCG", masa rotunda organizata de revista Piata

Revista Piata va organiza in data de 3 decembrie o masa rotunda cu tema "Strategii de piata in perioade de incertitudine. Perspectiva FMCG". Evenimentul va reuni reprezentanti ai top-managementului unor companii din productia, importul, distributia si comertul cu bunuri de larg consum din Romania, reprezentanti ai companiilor specializate in studierea comportamentului consumatorilor, analisti economici, precum si reprezentanti ai institutiilor specializate in cercetarea si prognoza economica din Romania.

Evenimentul este creat ca un mediu favorabil schimbului de informatii si de opinii referitoare la impactul crizei financiare si economice globale asupra consumatorilor romani si asupra afacerilor companiilor din industria bunurilor de larg consum, in scopul identificarii unor strategii de lucru adecvate conditiilor de piata din 2009. Discutiile vor fi organizate in doua sesiuni:Sesiunea 1. Cum sa anticipam corect parametrii evolutiei economice din 2009? Previziuni pentru evolutia veniturilor reale ale consumatorilor, evolutia cererii de bunuri de larg consum, tendinte si prognoze privind comportamentul consumatorilor. Sesiunea 2.

Cum se adapteaza caracteristicile produselor si serviciilor. Strategii de marketing. Cat efort de inovare, cat de diversificare si cat de promovare? Strategii de stimulare a vanzarilor. Se inteteste batalia preturilor?