Primul magazin OBI din Romania, deschis la Oradea

Primul magazin OBI din Romania functioneaza de joi la Oradea, oferind pe o suprafata de circa 10. 000 de metri patrati produse pentru constructia si renovarea casei si gradinii. Situat pe soseaua de centura a municipiului Oradea, OBI ofera o gama variata de produse de bricolaj DIY (do it yourself) utile construirii si renovarii locuintelor, decoratiuni interioare, precum si pentru gradinarit, tamplarie, aparatura si echipamente electrice, instalatii sanitare, vopsele si multe altele. Cea mai importanta si mai atractiva oferta se regaseste in departamentul de produse pentru gradina, OBI-Gradina ta, unic atat in Oradea, cat si la nivelul intregii piete din Romania.

Unitatea se remarca prin spatiile foarte mari intre raioane si printr-o foarte riguroasa amplasare a marfurilor pe rafturi si in standuri. De asemenea, o alta particularitate este numarul mare al angajatilor si al punctelor de informare pentru clienti. Magazinul din Oradea este primul centru comercial OBI din Romania pentru ca, asa cum a explicat Romano Quinzi, managerul companiei pentru Romania, "aici s-a terminat cel mai repede constructia magazinului". Al doilea hipermarket OBI se va inaugura peste o saptamana, in 27 noiembrie, la Bucuresti. Compania germana OBI cu caracter multinational detine 523 de magazine in 13 tari europene.

Investitia de la Oradea este de aproape cinci milioane de euro si va continua in anii urmatori prin deschiderea altor cel putin 20 de magazine in toata tara. OBI este cel de-al cincilea mare distribuitor DIY din lume, avand peste 38. 000 de angajati. Magazinele OBI au inregistrat, in anul financiar 2006-2007, vanzari totale de 5,8 miliarde de euro. Vanzarile la nivel international au atins o cota de piata de 43%.

nvestitia de la Oradea este de aproape cinci milioane de euro si va continua in anii urmatori prin deschiderea altor cel putin 20 de magazine in toata tara. OBI este cel de-al cincilea mare distribuitor DIY din lume, avand peste 38. 000 de angajati. Magazinele OBI au inregistrat, in anul financiar 2006-2007, vanzari totale de 5,8 miliarde de euro. Vanzarile la nivel international au atins o cota de piata de 43%.

Cuvinte cheie: obi, oradea, romania